"Ris" til Fiskarhedenvillan

Eg må faktisk komma med litt ris til Fiskarhedenvillan idag.

No har da seg sånn at da er så mangen feil med leveransen og mål på diverse, som me har brukt mykje tid og energi på å få ordna opp i.

Først var da detta med grunnmuren på huset (som eg har lagt inn bilder på) bjelkelaget var ikkje ferdig kutta. Sånn at tømrarane har brukt mykje tid på å få kutta til. Og Fiskarhedenvillan reklamerer for ferdig kutta hus, noke som selgarane og seie veldig klart når ein prata med dei første gongen. blikkbeslaget til alle vinduene våre er feil mål på, da er sendt med altfor lite tak til huset (ca 40m2!) da er sendt med for lite terasse bord, OG alle dei 14 søylene som skal vera utanfor huset blei heller ikkje sendt med første leveranse!(?) og når dei endelig blir levert så er dei i feil utforming!

Å bygga hus skal ikkje gå som smurt seie folk , MEN her forventar ein jo at alt skal vera på plass når ein kjøpe eit "ferdig kutta hus".

Eg berre håpar at Fiskarhedenvillan har tenkt å fiksa opp i alt detta, og i tillegg gi oss ein skikkelig god kompesasjon...

Kommentarer

  1. Hei så spennde blogg. Jeg har lenge tenkt på om jeg skulle velge fiskarhedenvillan selv. Jeg bor i bergensområdet. Så kjekt at det endelig ble byget noe på vestlandet. Kjekt å lese bloggen din. Lykke til og jeg kommer til å følge med :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Visning med Fiskarhedenvillan

Grunnarbeid